piątek, 14 listopada 2014

Shabby Chic


Hej wszystkim Decoupage’owym Pasjonatom !

Jestem dziś w cudownym nastroju ! Wstałam rano uśmiechnięta, zwarta i gotowa do działania. 
Po pierwsze mamy piątek – co oznacza, że jutro sobota, a za nią niedziela, całe 2,5 dnia wolnego J
Po drugie dziś ma przyjść paczka z Drewlandii ze świątecznymi przedmiotami i serwetkami, które będę zdobić na choinkę (takie przesyłki zawsze budzą u mnie ekscytację). 
Po trzecie mam dla Was dzisiaj świeczniki i zapowiedź sercowych dekorów w stylu shabby chic. Mam nadzieję, że się spodobają.

Starałam się, aby świeczniki mogły wpasować się w każde wnętrze. Będą one prezentem dla moich przyjaciół, którzy właśnie odebrali nowe mieszkanie. Mam nadzieję, że będą nie tylko dekoracją dla pokoju dziennego, ale i przypominajką o mojej osobie :)



Serce to element dekoracji na ścianę, także do mieszkania Moniki i Przemka. Pani domu zależało na przetarciach i optymistycznej sentencji :) Muszę przyznać, że motyw Shabby chic jest boski.



{ serca zostały pomalowane na brązowe, poprzecierałam je świeczką, później nałożyłam białą farbę i poprzecierałam oświeczkowane miejsca papierem ściernym. Transfer zrobiłam na rozpuszczalniku }

Zapraszam na Facebooka: wrzuciłam tam kilka zdjęć ze wczorajszych ‘warsztatów’ decoupage, które urządziłam koleżance. Złapała bakcyla ! :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz