piątek, 17 października 2014

Początek wypada zrobić w piątek

Witajcie,

Na wstępie chciałam zaznaczyć, iż jako mało doświadczona blogerka pierwsze wpisy na tym blogu nie będą zbyt precyzyjne i fachowe. Z tego miejsca wybaczcie mi moją słabo rozwiniętą aparycję, z czasem (mam nadzieję), że się wyrobię :)

Na początku swojej blogowej przygody, wypada krótko napisać, czego tu właściwie szukam i jakie oczekiwania wiążę z tym blogiem.
Blog nie będzie kolejnym poradnikiem typu 'decoupage- co gdzie jak', potraktuję go bardziej jako miejsce, gdzie podzielę się z Wami swoimi pracami wykonanymi w tej technice. Chciałabym po prostu podzielić się z Wami  magiczną cząsteczką, która od pewnego czasu wypełnia w moim życiu lukę, o której nie wiedziałam, dopóki nie poznałam decoupage.

Przesyłam uściski, Mium.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz